יום חמישי, 21 בנובמבר 2013

תורמים שיער - משמחים לבבות

על החשיבות של תרומת שיער לחולי סרטן

בניגוד למה שנהוג לעתים לחשוב, התופעה של נשירת השיער בקרב חולי סרטן איננה תגובה למחלה עצמה, אלא זו דווקא תגובת הגוף לטיפול. לא פעם, הטיפול הוא אפקטיבי ומוצלח במיוחד, אך לצערנו מלווה בנשירה מאסיבית של השיער. הדבר מקשה על גברים ונשים עם שיער שופע, להתמודד עם תופעה של התקרחות מוחלטת תוך זמן קצר. על כן, רבים מהם בוחרים ללבוש פאה. יש כיום ביקוש גבוה במיוחד לפאות טבעיות, אשר עשויות משיער אשר נתרם. השיער הטבעי נראה יפה יותר, מושך יותר, ונותן תחושה נעימה יותר עבור האדם החולה. אם אתם מעוניינים לשמח אדם שחלה בסרטן, הרשו לנו קודם כל לברך אתכם, וכעת לתת לכם כמה הבהרות בכל מה שנוגע אל תרומת שיער לפאות.

תרומות שיער

כל מה שחשוב לדעת על התרומה

       איזה שיער תורמים? - אנשים רבים יכולים לשלוח תרומת שיער. אם יש לכם שיער שאורכו הוא יותר מ 30 ס"מ, אזי אתם יכולים להתאים. מעבר לכך, חשוב רק לוודא שבשיער אין חומרים כימיים (כתוצאה מהחלקה, צביעת שיער, גוונים וכיו"ב), וכן שאין בשיער ראסטות, שכן אין כלל ביקוש לשיער שיש בתוכו ראסטות. מעבר לכך, כל סוג שיער יכול להיתרם! בין אם יש לכם שיער חלק או מתולתל, בין אם השיער הוא בלונדיני או שחור - כל תרומה היא מבורכת ונהדרת.

       מתאים גם למבוגרים - אם אתם אנשים מבוגרים, אשר יכולים לשלוח תרומת שיער, אך אתם חוששים מכך שהשיער שלכם מאפיר או מלבין אין לכם כלל ממה לחשוש. ההיפך הוא הנכון - יש דווקא ביקוש גבוה מאד לשיער מהסוג הנ"ל. חלק ניכר מחולי הסרטן, הם אנשים מבוגרים, אשר מעוניינים בפאה אשר תזכיר את השיער אמיתי שלהם כמה שיותר, ולכן גם אתם יכולים לתרום את השיער, והדבר מבורך.
       היכן תורמים? - לא כל מספרה היא כזו אשר גם תורמת את השיער לטובת עמותות שפועלות למען חולי סרטן. מומלץ בחום להתעדכן באתרי העמותות, אילו מהמספרות מציעות את השיער לתרומה, ויש לפנות אל המספרה המתאימה.

       ייבוש - לפני שאתם שולחים את השיער לתרומה, חשוב מאד לדאוג שהשיער יהיה יבש. לעתים קרובות, השיער אשר נגזר הוא רטוב, משום שהראש נחפף היטב לפני התספורת. יש לוודא כי אתם או הספר ייבשו היטב את השיער, שכן ניתן לעשות שימוש אך ורק בשיער יבש.

       האם זה נתרם בשלמותו? - לא פעם, חלק מהשיער שלכם ישמש לכמה פאות במקביל, שכן יש כיום לעתים העדפה לערבב בין מספר סוגי שיער של תורמים שונים (כאשר מדובר כמובן תמיד על שיער עם מאפיינים זהים). מכל מקום חשוב להבין שלא משנה מה יקרה - תמיד השיער שלכם ישמש כפאה לחולי סרטן.

וכמה אפשר לתרום?

כאמור, אם אתם רוצים לשלוח תרומת שיער, אתם בסך הכל מחויבים למינימום של 30 ס"מ. כך בעצם, אם יש לכם שיער ארוך למדי, תוכלו גם לשמור עליו ארוך ברמה נעימה. מעבר לכך, גם המראה של שיער קצר נחשב שיקי ויפה במיוחד, והשיער שלכם גם יצמח - כך שמבחינתכם זו תרומה של משאב שמתחדש ממילא, ואתם תוכלו לשמח כמה נפשות בישראל


.

תגובה 1:

  1. TIPSTER WITH Zinc oxide and titanium dioxide
    TIPSTER WITH Zinc polished titanium oxide and titanium dioxide. titanium 3d printer This product is nano titanium ionic straightening iron made titanium muffler in Solingen, Germany, with 100% zinc oxide and iron properties of titanium oxide.

    השבמחק